برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

آشنایی با خصوصیات امنیتی برچسب‌های ضد سرقت

خصوصیات امنیتی برچسب‌های ضد سرقت 

این برچسب‌ها بسیار سخت می‌توانند دقیقاً کپی شوند و محصولات شما را از کپی محصول در امان نگه می‌دارد. جدا از تشخیص ظاهری، این برجسب‌ها می‌توانند توسط کامپیوتر شناسایی شوند. این امر محصولات شما را یک گام به امنیت نزدیکتر می‌کند.

مزیّت دیگر برچسب‌های هولوگرامی در این است که می‌توانند بی دردسر با انواع مختلف محصولات بکار روند. شما می‌توانید چه  پوشاک، چه غذا یا حتّی دارو بفروشید، برچسب‌های هولوگرامی می‌توانند با محصولات شما بدون هیچ دردسری استفاده شوند.

هنگامیکه محصولات عرضه شدۀ شرکت شما مجّهز به برچسب هولوگرام شود، شما میتوانید از چند جهت سود ببرید. ابتدا، شما لازم نیست که نگران انبوه محصولات جعلی و مشابه به اصل در بازار باشید. به‌علاوه، مشتریان به‌راحتی میتوانند محصولات اصل را از تقلبّی تشخیص دهند. برای تشخیص برجستگی روی هولوگرام، نیازی به دانش زیاد خریداران از تکنولوزی نیست. برچسب‌های هولوگرام به‌راحتی قابل‌ تشخیص‌اند. 

با پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه در این حوزه از فنّاوری، هزینۀ برچسب‌های هولوگرامی بسیار کاهش یافته است. شما می‌توانید از این موضوع بهره ببرید و یک سازمان برچسب‌زنی حرفه‌ای استخدام کنید تا بتوانید برای محصولات و شرکت خود به کیفیت برچسب‌های ضد سرقت دست یابید و تا حدّی که جلوی تباه شدن پول شما را می‌گیرد.

 جلوگیری از ایجاد تصویر منفی از شرکت

در اینجا مثال‌هایی از شرکت‌هایی آورده شده است که حضور سازندگان محصولات تقلّبی منجر به از دست دادن درآمد آنها شده است. این فساد تقریباً در هر بخشی، از جمله پوشاک، کالاهای تند مصرف، درمان پوستی، مراقبت‌های درمانی، الکترونیک و صنایع بسیار دیگر وجود دارد. خطر سرقت برند‌های بسیاری را در مخمصه گرفتار کرده است. بدشانسی ماجرا این است که تولید‌کنندگان چنین محصولات تقلّبی در طی زمان به‌وجود آمده‌اند و به اندازه کافی برای کپی کردن لوگو، شعار و گرافیک شرکت‌ها با دقّت زیادی توانمند شده‌اند. آنها اینگونه مشتریان را فریب می‌دهند و سود می‌برند، درحالیکه تولید‌کنندگان واقعیِ محصولات ضررهای سنگینی را گزارش می‌کنند. شما نمی‌توانید روی بسته‌بندی و طرّاحی محصولات سنّتی حساب کنید و جاعلان را از نیت‌های شوم بازدارید. برای از بین بردن چنین احتمالاتی برای شرکت خود، وقت آن است که به استفاده از برچسب‌ ضد سرقت متوسّل شوید.

ارائه‌دهندگان قدیمی خدمات برچسب‌گذاری هولوگرامی، می‌توانند برچسب‌های هولوگرامی دلخواه را به مشتریان خود عرضه کنند. این مراکز، همچنین میتوانند از نماد، لوگو و نام مندرج بر روی برچسب‌های هلوگرامی شما استفاده کنند. این کار به محصول شما مُهر یکتا بودن میدهد. نیازی نیست که دربارۀ افزایش هزینه به دلیل درج برچسب‌های هلوگرامی بر روی محصولات خود نگران باشید. تولیدکنندگان حرفه‌ای خدمات هولوگرام می‌توانند این برچسبها را در دوره‌ای محدود و با صرف هزینه‌ای کمتر از هزینه‌ای که شما برای برچسب می‌پردازید، به طور انبوهی تولید کنند.

قبل از استخدام یک سازمان منطقه‌ای برای خدمات برچسب‌های هولوگرامی، با متخصّصان ارتباط بگیرید و سوابق آن‌ها را دنبال کنید. شما می‌توانید از او دربارۀ فنّاوری‌ای که برای نسل برچسب‌های هولوگرامی استفاده می‌کند، سوال کنید. این کار در صورتی می‌تواند مفید واقع شود که شما از گفته‌ها و محصولات بعضی از مدّعیان را باهم مقایسه کنید. در شرایط ایده‌آل، شما بهتر است که از آن‌ها نمونه‌های رایگان کار آن‌ها را طلب کنید. شما برای کمتر کردن قیمت محصولات آنها، می‌توانید جستجوی آنلاین انجام دهید و در بستر‌های رسانه‌های اجتماعی مشهور جستجو کنید. جستجوی قیمت عوامل مرتبط و شرایط خدمات آنها قبل از نهایی کردن قرارداد، امری محتاطانه است. شما می‌توانید برای اوّلین باری که یک شرکت را استخدام می‌کنید، محصولات کمی را تخصیص دهید.

روشهای حفاظت از برند با استفاده از هلوگرام سه بعدی

حفظ برند

مرحله اول: مراجعه جهت ثبت برند تجاری

این مرحله بسیار ساده و در عین حال ضروری است و میتواند به صورت آنلاین از طریق gov.uk انجام گیرد. زمانی که برند تجاری خود را ثبت نمودید از نام محصولات و خدماتی که ارائه میدهید، محافظت میشود. زمانی که برند تجاری خود را ثبت کرده باشید این امکان برای شما وجود دارد که با هر فردی که به صورت غیرقانونی از برند شما استفاده میکند، برخورد قانونی نمایید. از هنرمندان ساختگی گرفته تا جعل کردن.

به یاد داشته باشید:   فراموش نکنید که برند تجاریتان باید در همان کشوری که تجارتتان انجام میشود، ثبت گردد. این کار شما را از حقوقی در سراسر دنیا بهره مند میسازد. و همچنین از صدور محصولات تقلبی که نمایانگر برند تجاری شما هستند جلوگیری مینماید.


مرحله دوم:ثبت نام شرکت

اگر میخواهید یک شرکت محدود را ثبت نمایید ، مستلزم آنید که نام شرکتتان را با خانه شرکت ها ثبت کنید. پس از آنکه در خواست نامه ، تصویب شد، نام شرکت متعلق به شما میباشد و هیچ فرد دیگری نمیتواند از آن استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت خانه شرکتها مراجعه نمایید.


مرحله سوم: حفاظت از محصولاتتان در برابر محصولات تقلبی با هولوگرام سه بعدی

محصولات تقلبی هرگونه محصولاتی هستند که بدون اجازه خود شرکت، با نام شرکت شما ساخته و فروخته میشوند. تولید محصولات تقلبی سبب تحلیل رفتن سود هر نوع تجارت میگردند . لذا باید اطمینان خاطر حاصل نمایید که محصولات شما شامل مشخصه های امنیتی جهت منع هر نوع کلاهبرداری است.

با این حال، صرفا محافظت از حق مالکیت معنوی کفایت نمیکند. از کنترل فروش تمامی محصولات خود مطمئن شوید  و هر از چندگاهی قیمت محصولات، بسته بندی آنها و محل فروش محصولات خود را چک نمایید.

استفاده از هولوگرام های سه بعدی یکی از راههای مقرون به صرفه جهت محافظت از محصولات است. کپی برداری از این هولوگرام های سه بعدی تقریبا غیر ممکن است چرا که هر هولوگرام از یک هولوگرام نمونه واحد ساخته شده است که تولید آن مستلزمم تجهیزات گزافی میباشد. همچنین این هولوگرام ها به صورت جعلی، مشخص هستند . بنابراین زمانی که محصولی نشان هولوگرام سهه بعدی داشته باشد، امکان کلاهبرداری و جعل آن کاهش میابد.

هولوگرام های سه بعدی و حفظ برند

زمانی که برند خود را ایجاد نمودید، نه تنها باید بر رشد آن متمرکز شوید بلکه باید به حفاظت از آن نیز بپردازید. مراحل بسیاری جهت محافظت از برندتان وجود دارد و در این بلاگ به همراه شما به برخی از آنها سر خواهیم زد. از ثبت برند تجاری گرفته تا استفاده از هولوگرام های سه بعدی جهت حفاظت از محصولاتتان.

هولوگرام


خصوصیات امنیتی برچسبهای هلوگرام

برچسب های هولوگرام

اغلب اوقات, محصول تقلبی موجود در بازار بیشتر از محصول واقعی مشتری به خود جذب می کند. محصول واقعی به آسانی توسط فردی برای به دست آوردن پول , کپی می شود. کار آن ها فریب دادن مردم است, برای متوقف کردن آن ها شرکت ها باید برچسب های هولوگرام مخصوص به خود را داشته باشند که روی محصول چسبیده است. هر برچسب روی محصول کد و شماره سریال خودش را دارد که امکان رسیدگی به تقلب را ایجاد می کند.

مزایای داشتن برچسب  هولوگرافیک

شرکت ها با داشتن برچسب هولوگرافیک به مشتریانشان این امکان را می دهند که محصول شان را حتی اگر در بین محصولات مشابه سایر شرکت ها باشند, به سرعت شناسایی کنند. این روشی آسان و در عین حال جدید برای حفظ هویت برند شرکت هاست.

اگر به دنبال برچسب های هولوگرام هستید, ما به شما به بهترین وجه ممکن کمک می کنیم.برای دانستن قیمت ها و سایر موارد  با ما تماس بگیرید.

مزایای داشتن برچسب هولوگرام کاغذی 

 برای آسان تر شدن روش کار شرکت ها از برچسب های کاغذی هولوگرام دار برای محصولات و یا بسته بندی شان  استفاده می کنند. این امر به آن ها کمک می کند که سندیت محصول و برند خود را حفظ کنند. برچسب های هولوگرام برای تبلیغ محصول و یا برندد به کار برده می شوند. روی این برچسب فضای کافی وجود دارد که شرکت عبارات خاص خودش و یا چیزهایی را که می خواهندد مشتری بداند را بنویسد. این برچسب ها نه تنها برای شرکت بلکه برای مشتری هم مفید هستند, مشتری بخوبی از محصول آگاه می شود و می تواند بهترین استفاده را نیز از آن ببرد. افراد عادی هم می توانند ازآن استفاده کنند. تمام جزییات مرتبط با محصول محتویات آن بروی برچسب توضیح داده شده است, که در ذهن مشتری هیچ شک و شبهه ای ایجاد نمی کند. گاهی در وقت فردی که درباره ی محصول به روش های مختلفی پرس و جو می کند هم  صرفه جویی می شود.

برچسب هولوگرام پاسخی مثبت به تمام سوالات موجود است. باعث افزایش آگاهی  برند شرکت شده و نیز جذابیت محصول را نیز بیشتر می کند. شرکت ها هزینه بسیاری برای رنگی کردن برچسب ها می پردازند. هرچه برچسب رنگارنگ تر باشد, افراد بیشتری را جذب می کند.

شرکت ها با آژانس های طراحی و تبلیغاتی برای تزیین برچسب های هولوگرام خود مشورت می کنند. برچسب ها به آن ها کمک می کند که هویت خود را حفظ کنند و قابل اعتماد تر باشند. برای افزایش تقاضا و فروش محصول, باید جذاب و مفید باشد. عموما یکک محصول بخاطر ظاهرش خریداری می شود و این مساله ثابت می کند که ظاهر همان برچسب محصول است که بخش بسیار مهمی از محصول به حساب می آید.

هولوگرام

اگر محصولی به بازار خرید وارد شود و محصول مشابه آن هم همزمان باشد, در لحظه اول انتخاب بین دو محصول همسان برای افراد عامی دشوار خواهد بود. برای جذب مشتری, شرکت ها برای اغوای مشتری پیشنهاد های گوناگونی با محصول خود ارائه می دهند. این حرکتی بازاری برای افزایش تعداد مصرف کنندگان است. برچسب های هولوگرام جذاب ترین ویزگی است که امروزه شرکت ها دارند.

اغلب اوقات, محصول تقلبی موجود در بازار بیشتر از محصول واقعی مشتری به خود جذب می کند. محصول واقعی به آسانی توسط فردی برای به دست آوردن پول , کپی می شود. کار آن ها فریب دادن مردم است, برای متوقف کردن آن ها شرکت ها باید برچسب های هولوگرام مخصوص به خود را داشته باشند که روی محصول چسبیده است. هر برچسب روی محصول کد و شماره سریال خودش را دارد که امکان رسیدگی به تقلب را ایجاد می کند.

برچسب های هولوگرام کاغذی جذاب برای مشتری

وجود این همه برند های مختلف از یک محصول مشتری را در مورد محصول گیج می کند. این امر نه تنها برای مردم دردساز شده است بلکه شرکت ها را نیز نگران کرده است. مساله ی حفظ هویت فردی و سندیت در بازار واقعا برای آن ها دشوار است. اجناس همسان  در بازار برای شخص عامی شبیه هم هستند وشرکت ها برای اثبات تفاوت محصولشان با سایر رقبا با چالش بزرگی روبرو هستند. آن ها آژانس های تبلیغاتی مختلفی را استخدام  می کنند تا آن ها را متفاوت از دیگران نشان دهند.این تنها مشکل آن ها نیست, بزرگترین دردسر آن ها این است که نگذارند محصول شان کپی برداری شود.محصول تقلبی جذابیت و یا تصویر محصول و برند واقعی را خدشه دار می کنند .

 

انواع لیزر در هولوگرام و هولوگرافی

انواع لیزر های مصرفی در تکنولوژی تولید هولوگرام

– لیزر هلیوم – کادمیوم

– لیزر یون آرگون

– لیزر یاقوتی

– لیزر یون کریپتون

– لیزر هلیوم نئون (برای ساده ترین مصارف هولوگرافی)

چگونگی ثبت و تولید هولوگرام

برای ثبت هولوگرام  و تولید آن در علم هولوگرافی به نوری منسجم و پیوسته احتیاج داریم تا تصویری سه بعدی و با کیفیتی خوب تشکیل شود.  در واقع پرتو شئ و پرتو مرجع، انشقاق یافته ی همین نور لیزر هستند که با تداخل روی صفحه ثبت، هولوگرام را ایجاد می کنند.

لیزر ها با توجه به طیفی که ایجاد می کنند و کیفیتی که دارند برای علم تولید هولوگرام و هولوگرافی استفاده می شوند. بدیهی است که هر چه کیفیت نور تولید شده توسط لیزر و سیستم آن بهتر و مرغوب تر باشد، هزینه آن نیز بالا تر خواهد بود.