برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

چگونه از عملکرد کسب و کار خود یک تحلیل دقیق داشته باشیم؟

تحلیل عملکرد کسب و کار خود

امروز، با توجه به نیاز های روز افزون جامعه مصرفی، توجه به سلایق گوناگون و تولید محصولات مطابق با آن دارای اهمیت بالایی است. اما صرفا دانستن این موضوع نمی تواند مجموعه تولید کننده را در رسیدن به شکوفایی کامل یاری کند. بلکه داشتن برنامه توسعه اقتصادی توجیه پذیر و طرح پیشرفت، مجموعه نیازهایی محرز به شمار می آیند. اما در گام نخست سوال هایی در ذهن ما به عنوان صاحبان برند ها و مشاغل ایجاد می شوند.
به چه میزان از رضایت مشتریان در مورد هر یک از محصولات خود آگاهی داریم؟
چه قدر به نیاز های آن ها توجه کرده ایم و خواسته های آن ها را تامین کرده ایم؟
آیا تا به حال به مشارکت با مشتریان فکر کرده ایم؟
به چه میزان از نیاز های جامعه مصرف کننده خود آگاهی داریم؟
این سوال ها و سوال های دیگری که میتوانند ذهن هر مخاطبی را درگیر تحلیل عملکرد مجموعه کاری خود ساخته و افراد مختلف را بهه تفکر در مورد نحوه سرمایه گذاری بر روند پیشرفت کسب و کار خود وادار سازد.
تا کنون چه میزان هزینه تبلیغات و برند سازی مجموعه خود کرده اید؟آیا از مشاور تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی بهره میگیریم؟
حوزه های سرمایه گذاری برای تبلیغات در کسب و کار شما چگونه است؟
تا به حال به بازخورد و تحلیل عملکرد روش های تبلیغاتی خود پرداخته اید؟
باز هم سوال، اما این سوال ها بیشتر به دنبال این هستند که ما را به تفکر در مورد نحوه تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات خود بهه مشتریان وادار سازد.

به چه میزان وارد فضای تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین شده ایم؟چه راه کار هایی برای موفقیت در بازار یابی اینترنتی را برگزیده  ایم؟

مشاوره تبلیغات اینترنتی و مشاوره بازاریابی دیجیتال

 قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد. به این ترتیب شما می توانید ازنتایج حاصله از مطالعات مشاوران در حوزه مشاوره بازاریابی اینترنتی نتایج حیاتی و سودمندی دریافتت کنید. از سلامت بازاریابی آنلاین خود مطلع شوید و توصیه های لازم برای بهبود عملکرد در استراتژی دیجیتال مارکتینگ، نتایج جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارتباط و تبدیل وب سایت ها، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، آنالیز و ردیابی رفتار مشتریان و … را دریافت کنید.انتخاب آژانس بازاریابی دیجیتال توانمند و دارای توان عملیاتی میتواند راه کارر مناسبی برای آغاز فعالیت های بازاریابی دیجیتال قلمداد شود

معرفی کتاب جهان هولوگرافیک

 کتاب جهان هولوگرافیک

جهان هولوگرافیک

مایکل تالبوت

داریوش مهرجویی

انتشارات هرمس

کتاب جز مجموعه کتاب های فلسفه و کلام نشر هرمس هست و اسمش هست “جهان هولوگرافیک : نظریه ای برای توضیح توانایی های فراطبیعی ذهن و اسرار ناشناخته ی مغز و جسم ” . جهان هولوگرام جهانی هست که هر جز وهر قطعه آن تمام خصوصیات و ویژگی های کل را درون خود دارا باشد . اگر باا شیوه خاصی لیزر را به جسمی بتابانیم و اثر آن را روی صفحه ضبط کنیم ، هولوگرام داریم . مجموعه اا دایره های موج مانند که اگر بعد با همین زاویه اشعه لیزر را به صفحه بتابانیم تصویر سه بعدی جسم نمایشش داده می شود به طوری که ما متوجه نمی شویم تصویر است یا جسم واقعی ، اما دست ما از درون آن عبور می کند .

از خاصیت های آن می توان به این موارد اشاره کرد که هر چه قدر هم این صفحه را تکه تکه کنیم باز هم هر تکه شامل تصویر کامل جسم است و از سوی دیگر با تغییر زاویه روی یک صفحه کوچک می توان بی نهایت تصویر ذخیره کرد . در فصل اول توضیح داده می شود که چگونه عملکرد مغز ما نیز دقیقا شبیه هولوگرام است . بعد شرح داده می شود که کل جهان به نوعی هولوگرافیک است و مثلا گذشته از بین نرفتهه است . افرادی هستند که با تمرکز در صحنه های سال ها پیش قرار می گیرند در حقیقت این افراد ازز هولوگرام فعلی جدا شده و وارد هولوگرام دیگری می شوند . به عبارتی جهان های موازی مختلفی وجود دارند که حال یکی از آنهاست . توی کتاب عنوان می شه که در حقیقت همه هستی یک چیز به هم پیوسته است و درون همه ما به هم متصل می باشد .

خیلی قشنگ بود . به خصوص فصل اولش که همه چیز را از دید علمی توضیح می داد فوق العاده بود یک دید تازه به آدم می ده . یک راه حل جدید برای حل مسائلی که راه حل ندارند . طرز بیانش هم روان و راحت هست و از اصطلاحات سخت استفاده نکرده . خوندش خیلی تجربه خوب و متفاوتی بود و به همه توصیه اش می کنم .