برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

جلوه ی زیبای نمایشگر هولوگرام

 تصویر و تکنولوژی با هولوگرام 

در مورد تصویر خیلی از فیلم ها زیبایی و ماندگاری در ذهن افراد زیادی را بوجود آورده و این به دلیل نمایشگر هولوگرام بوده است به صورتی که در فیلم جنگ ستارگان نیز دیده میشد.  این فیلم با تصویری که داشته است   الهام‌بخش بسیاری از کودکان دیروز شده است و آنها در قالب مهندسان امروز، در صدد هستند هر طور شده، نمایشگرهایی به این سبک درست کنند.

 یک جذابیت عمده آن نوع هولوگرام بود این بود که ویدئو را به صورت معلق در هوا نمایش می‌داد، نمایش تصویر روی هوا کاری ناممکن به نظر می‌رسد، اما شرکتی پیدا شده است که نمایشگرهایی ویژه‌ای به نام Leia Display System درست کرده است. بخش اصلی دستگاه قسمتی است که هوا را به صورت مه به صورت تیغه‌ای می‌پراکند.

ویژگی های هولوگرام

دو ویژگی جالب نمایشگر هولوگرام ، یکی وضوح قابل توجه تصاویر است و دیگری امکان تعامل با این تصاویر. به این صورت که افراد می‌توانند از خلال تصویر گذر کنند، آن را لمس کنند و این تداخلشان با تصاویر، باعث ایجاد فرایندهای تعاملی هم بشود.

در حال حاضر این شرکت یک مدل با صفحه نمایش ۶۵ در ۶۵ سانتیمتر و یک مدل ۳ در ۲٫۵ متر درست کرده است.

هولوگرام های امنیتی

 بهترین تعریف هولوگرام امنیتی

در مورد هولوگرام و اینکه چه کاربردی دارد بسیار زیاد اطلاع داریم و میدانیم که چگونه و در کجا بکار برده میشود یک تعریف عمده از آن به این شکل است که هولوگرام در واقع یک تصویر ازنوع   سه بعد ی میباشد که با فناوری لیزری بصورت برچسب تولید و عرضه میگردد و دارای نمای تصویری خاص از نام یا لوگوی گرافیکی بر بخش های مختلف سه بعدی است.
مهمترین ویژگی که این محصول را قابل اطمینان ترین برچسب بصورت هولوگرام امنیتی روی کالا ها تبدیل کرده است این میباشد که یک هولوگرام سفارشی ساخته شده در هیچ جای دیگر دنیا قابل کپی برداری نیست. بنابراین هولوگرام امنیتی بهترین برچسب به عنوان نماد اطمینان جهت جلوگری از جعل کالا میباشد، به نحوی که شما به عنوان مصرف کننده با دیدن هولوگرام امنیتی با نشان یک شرکت خیالتان از اصالت محصول جمع میشود

هولوگرام امنیتی

– قابلیت جابجایی از کالایی به کالای دیگر حتی با روش حرارت، بخار و…
– آسیب پذیری زیاد با در صورت هر دستکاری
– مقاوم بودن در مقابل گرما و حرارت برای کالاهایی که در معرضش قرار داشته باشند.
– عدم امکان تکثیر و کپی توسط اشخاص و شرکت های دیگر
– دارایی ظاهر خیلی زیبا
– امکان تولید در ابعاد و طرح های متفاوت

در مورد هولوگرام

 نظریه ی مهم بوهم 

در مورد هولوگرام و نظریه ایی که او داده است مثال آکواریوم را زده است . براین اساس در مورد نظریه ی خود بیاناتی را داده است تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد او گفته است که این همان آزمایشاتی است که اسپکت بر ذرات درون اتم می گذرد . او بر این باور است که اتصال بین ذرات درون اتم که بی شک سریع تر از نور است در حقیقت مبین این نکته است که حقیقتی عمیق تر وجود دارد که ما privy نیستم ، بعدی پیچیده تر از بعد ما که شبیه آکواریوم است . او می افزاید ما ذرات درون اتمی را جدا از هم می بینیم چرا که آنچه ما می بینیم تنها بخشی از حقیقت آنهاست . این ذرات ، ذرات جدا از هم نیستند بلکه Facets از یک وحدت عمیق ترند که همان هولوگرافیک است و نادیدنی که آن رز و از آنجا که هرچیزی در حقیقت فیزیکی تشکیل شده است از این eidolons ، کیهان خود یک جلوه است ، یک هولوگرام .

هولوگرام و شناخت بوهم 

برای اینکه مردم تصویر بهتری از اندیشه های بوهم  داشته باشند بوهم از این مثال بهره می گیرد، آکواریومی با یک ماهی را تصور کنید که نمی توانید مستقیماً آن را ببینید و دانش شما درباره آن و اینکه حاوی چه چیزی است تنها حاصل دو دوربین تلویزیونی است که یکی از جلو و دیگری از کنار آکواریوم به آن نشانه رفته اند وقتی به تصاویر دو دوربین نگاه می کنید ممکن است تصور کنید که ماهی درون تصاویر موجودات مجزایی هستند چرا که دوربین ها زوایای متفاوتی دارند و تصاویر کمی متفاوتند . اما وقتی به تماشا ادامه بدهید عاقبت به این آگاهی می رسید که رابطه واضحی بین آنهاست . وقتی یکی می چرخد دیگری هم چرخش کمی متفاوت ولی مرتبط دارد ، وقتی یکی به جلو رو می کند دیگری به کناره نگاه می کند . اگر از همه این اتفاقات ناآگاه باشی ممکن است فکر کنی که ماهی ها با هم در ارتباطند .

ترکیب برچسب هولوگرام

هولوگرام و ویژگی برچسب های ترکیبی 

هولوگرام و کاربرد آن بسیار زیاد در تبلیغات و جود دارد . ترکیباتی که در هولوگرام وجود دارد از نظر کاربردی دارای ویژگی خاصی هستند . این ترکیبات به این صورت هستند که در خلق و ابداع تاثیرات دیداری و مشخصه های امنیتی کار میکنند .  گذشته از تصویر کلی تولیداتشان,که نه تنها تصویر اصلی را مجددا خلق میکند بلکه با رویت جهات مختلف جنبه های متفاوت اشکال اصلی را نشان میدهد.

معمولا ترکیب هولوگرام های دو بعدی و سه بعدی و ماتریس نقطه ای حرکات جنبشی سریعی دارند و پهنای هولوگرام های سه بعدی و دوبعدی دارای متنی پنهان است.طراحی خوب برچسپ های هولوگرام با ماتریس نقطه ای و متون مخفی دو یا سه بعدی بعلاوه ی مشخصه ی امنیتی نور روشن ترکیب شده و میتواند بهترین برچسپ امنیتی هولوگرام را با افزودن مشخصه های امنیتی مازاد مانند شماره سریال و الگو بسازند.برای بهبود امنیت ما استفاده از الگو و افزودن شماره های متوالی را پیشنهاد میکنیم.

نکاتی درمورد هولوگرام

  1. مدیریت ساخت هولوگرام با قالب نیکل صورت میگیرد و یک نقش امنیتی کلیدی در تولید هولوگرام بازی میکند.ترکیب خصوصیات امنیتی مانند چهاربعدی,دو بعدی,سه بعدی,نقطه ی ماتریس سه بعدی,دو بعدی,رنگ صحیح,متن پنهان مایر,متن میکرون,لنزهای عینی,خطوط گیلوش چندکاناله,سیصد و شصت درجه,نقطه ای,انعکاسی و.. هولوگرام خوبی را علیه جعل دریافت خواهند کرد.
  2. به انواع دلایل امنیتی,الگوی خروجی واضح,شماره های سریال,نصب مجدد,شکاف امنیتی و برش های مخصوص که امنیت برچسپ های هولوگرام را بهبود میبخشند,نشانه های مخرب و واضح و نشانه های بی اعتباری نیز وجود دارند.
  3. برچسپ های امنیتی هولوگرام با قلم زنی عددی.لوگو.متن.چاپ رنگ سیاه بر روی لوگو.متن.عدد.بارکد و QRکد.

چگونه بارکد را انتخاب کنیم؟

بررسی شیوه ی انتخاب بارکد مناسب

انتخاب بهترین از هر وسیله ای دارای شیوه ای بسیار زیبا است که شما باید این شیوه را درباره بارکدها فرابگیرید به همین منظور ما در این مطلب میخواهیم به صورت خلاصه به این موضوع بپردازیم اما برای داشتن اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت ما سربزنید.

هنگامی که نوع مناسب بارکد را برای محصول انتخاب می کنید (کالا و یا سیاهه ی فهرست ) گزینه های بسیاری را پیش رو دارید .حال شما را در انتخاب صحیح بارکد مورد نظرتان در میان انواع یک بعدی و دو بعدی کمک خواهیم کرد.کاربرد عمومی هر یک از این گزینه ها را به گونه ای که شما را در انتخاب صحیح یاری کند را بیان خواهیم کرد .ممکن است محصولتان کمتر از یک اینچ مربع فضای چاپ داشته باشد و یا اینکه لازم باشد بارکد بر روی لبه های محکم مقوایی چاپ شود و یا اینکه بارکدموردنظرتان فوق سری باشد.بسته به نیازتان اطلاعاتی در زمینه ی بارکد به شرح زیر آمده است .

بررسی انواع بارکدهای یک بعدی

معمولا بارکدهای یک بعدی داده را با تغییر پهنا و فضای خطوط عمودی نشان می دهد ویک بعدی و خطی نامیده می شوند .برخی از بارکدهای سنتی وشناخته ترین نوع این بارکدها همانند upc,EANشامل این دسته می شوند .

  1. بارکد های UPC
    بارکدهای UPCبرای برچسب گذاری وبررسی اجناس مشتریان درسراسر جهان خصوصا در ایالات متحده ی آمریکا ،بریتانیا ،استرالیا،نیوزیلندو سایر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد .بارکدUPC-Aدوازده رقم را رمزگشایی می کند در حالی که UPC-Eتنها شش رقم را رمز گشایی می کند.
    صنعت:خرده فروشی
    متغیرها :UPC-A,UPC-E
  2. بارکدهای EAN

    بارکدهای EANبرای برچسب گذاری اجناس مشتریان در سراسر جهان خصوصا در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد .این بارکدها بسیار شبیه به بارکدهای UPCاست و تنها تفاوتشان در حیطه ی کاربردی جغرافیایی شان است .درحالی که این بارکد سیزده رقم را شامل می شود آن را در فضاهای کوچک (همانند شکلات های کوچک)با هشت رقم پیدا خواهید کرد.
    صنعت:خرده فروشی
    متغیرها:EAN-13,EAN-8,JAN-13,ISBN,ISSN