برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

آشنایی با هولوگرافیک پرجکشن

استفاده از هولوگرافیک پروجکشن

هانطور که در مطالب قبلی خواندیم هولوگرام ها و هولوگرافیک ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند که مادر این مطلب برای شما به معرفی یکی از این نمونه های با نام هولوگرافیک پروجکشن ها خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر شما هم به دنبال استفاده از علوم جدید هستید.

این سیستم تصویری تمام رنگی با رزولوشن بالا و بدون محدویت مکانی به صورت سه بعدی ارائه می دهد. بینندگان می توانند یک شئ و یا شخص واقعی را روی صحنه ببینند در حالی که با تصویر شئ و شخص مجازی در تعامل هستند. این تصاویر در چشم انسان در فضا با عمق و پرسپکتیو و به صورت معلق دیده می شوند و تجربه ای به شدت نزدیک به واقعیت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. یکی از نکات مهم هولوگرافیک پروجکشن عدم نیاز به استفاده از عینک های مخصوص است و بیننده می تواند به طور مستقیم و بدون واسطه با تصویر مورد نظر ارتباط برقرار کند. پخش تصاویر هولوگرافیکمی تواند روی یک صحنه (با تجهیزات خاص) و یا توسط یک پروجکتور روی یک صفحه شفاف و نامرئی ارائه شوند.

هولوگرافیک پروجکشن چیست

مهمترین کاربردهای هولوگرافیک پروجکشن چیستند؟

تکنولوژی های نمایش سه بعدی مدرن نه تنها در در کامپیوترها و تلویزیون ها محبوب هستند؛ بلکه نمایش آن ها به صورت محیطی و درک تجربی آن به مراتب جذاب تر است.  هولوگرافیک پروجکشن کاربردهای فراوانی دارد مثل: مدل سازی پزشکی، شبیه سازی پرواز، کنترل ترافیک هوایی، شبیه سازی میدان جنگ، تشخیص پزشکی، تشخیص آب و هوا، سرگرمی، تبلیغات، آموزش، انیمیشن ها، واقعیت مجازی، روبوتیک و … . سطح ابتدایی تر این جلوه ها را می توان در زندگی روزمره مشاهده کرد. تلویزیون های سه بعدی، لیبل های هولوگرام امنیتی و یا حتی تصاویر لنتی کولار روی بسته بندی ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.