برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام کلکسیونی چیست؟

هولوگرام های کلکسیونی را بشناسیم

میتوان برای به یاد آوری یاد نامه ها از هولوگرام های سیلیکونی استفاده کرده.به این صورت که با به کار گیری دو هولوگرام سیلیکونی  که یکی از برچسب ها برای تایید کالای کلکسیونی و دیگری برای تآیید برگه ی سهام به کار گرفته می شود .این محصولات از شناخته ترین نوع برچسب دوگانه به شمار می آیند و بیش تر هولوگرام ها با شماره سریال های یکسان تولید می شوند.

هولوگرام با شماره سریال یکسان

بسته به طرح انتخابی برچسب های هولوگرامی با شماره سریال یکسان در دو صورت ایجاد می شوند .

هولوگرام های دو لانه ای که تصاویر در مجاورت با یکدیگر قرار دارند .

در هولوگرام های یک لانه ای دو برچسب اول شماره سریال یکسان دارند و در خط بعد برچسب ها شماره سریال بالاتر دارند .

شکل و اندازه هولوگرام را بشناسیم 

یکی از بیشمار اجسامی که میتوان به سادگی آنها را ترسیم کرد دایره است.دایره یکی از اجسام بسیار زیباست که حتی اگر بازهم آنرا اشتباه ترسیم کنید به دایره شباهت دارد و میتوان آنرا با عنوان دایره به کاربرد.در صورت استفاده برچسب هولوگرامی به دور جعبه باید از نوار باریک و بلند استفاده کرد (از نوار دایره ای و مربعی استفاده نکنید).در این نوع پهنای باریک به لبه ی جعبه می چسبد ،دنباله های نوار نیز به لبه ی جعبه می چسبد .شکل ایده آل وزنه مانند است اما از شکل مستطیل هم می توان استفاده کرد .

اگر هولوگرام را به یک لبه ی تیز نصب می شود (لبه ی سی دی ،سکه و چمدان ) از برچسب های های مستطیلی باریک و بلند استفاده کنید .

برای سطوح منحنی (توپ های بیسبال و فوتبال ) از برچسب بیضی استفاده کنید .

در صورت استفاده از برچسب های چند لایه در سطوح پیچیده لازم است از پرفراژ برای نصب آن استفاده کنید .

هولوگرام های بزرگتر تاثیر بصری بیش تری دارند .

درباره مشارکت در ساخت بدانیم

آشنایی با مشارکت در ساخت

امروزه ساخت و ساز در شکل های جدیدی نمود پیدا کرده است. با توجه به وضع اقتصادی جامعه و با توجه به عدم توانایی همه افراد به ساخت و ساز انفرادی به خصوص در شهرهای با تراکم جمعیتی بالا که ساخت و ساز انفرادی مقوله ای ناممکن تر جلوه می نماید ، مشارکت در ساخت  توانسته است جایگاه ویژه ای در ساخت و ساز مسکن کسب کند.

مشارکت در ساخت در شهر ها و به ویژه در بازسازی بافت فرسوده توانسته است به بخش اعظم ساختمان سازی  و ساخت و ساز در بافت شهری فرسوده بدل شود. در بافت فرسوده شهری با توجه به تجمیع ملک های مسکونی قدیمی امکان ساخت آپارتمان فراهم شده است . از این روسازندگان و فعالان عرضه ساخت و ساز در تلاشند در این بخش حضور ویژه ای داشته باشند. نکته حائز اهمیت در این بخش ساخت املاک فرسوده و تغییر کاربری ان ها در صورت مشارکت در ساخت است.

مشارکت در ساخت در تهران 

مشارکت در ساخت در شهر های بزرگ به ویژه در تهران به پروژه های مشارکت در ساخت املاک فرسوده محدود نمی شود مشارکت در ساخت مراکز تجاری ،مشارکت در ساخت مراکز تفریحی     , مشارکت در ساخت سالن های ورزشی، مشارکت در ساخت مجتمع های مسکونی  از گونه های متداول مشارکت در ساختمحسوب می شود .

مشارکت در ساخت منطقه ۱ تهران

منطقه ۱ تهران به  دلیل موقعیت استراتژیک خود از مناطق دارای ریسک بالا در مشارکت در ساخت است، کیفیت مصالح، توانایی پیمانکار برای اتمام پروژه و همچنین کیفیت ساخت در مشارکت در ساخت میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. از این رو توانایی اقتصادی و فنی پیمانکار میتواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد .

از جمله فعالیت های بانک سوله ایران ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی و همچنین ارائه خدمات مرتبط با سوله دست دوم است . این شرکت به عنوان یکی از پیمانکاران مشارکت در ساخت با توان اقتصادی و فنی بالا در ساخت و ساز محسوب می شود ، مشاوران این مجموعه آماده ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص قرارداد های مشارکت در ساخت و همچنین اطلاعات عملیاتی در ساخت و ساز هستند . با ما همراه باشید.

درباره اسکلت فلزی بخوانیم

ساخت اسکلت فلزی 

گاهی تحلیلی به ساخت اسکلت فلزی ساختمان و بنا در کارخانه ها و شرکت های فعال در این زمینه . قطعا همه افرادی که با مصالح ساخت و ساز بنا سر و کار دارند با اسکلت فلزی و ساخت و ساز و روند تولید و ساخت اسکلت های فلزی آشنایی دارند. این سازه های ساختمانی میتواند برای ساخت برج های عظیم، کارخانجات، سوله های فلزی، ساختمان های مسکونی و بسیاری از بناهای ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند . شاید کمتر کسی باشد که این سازه های گاها عظیم و جثه را ندیده باشد. اما شاید کمتر راجع به ساخت اسکلت فلزی و مراحل تولید آن مطلبی خوانده و یا اطلاعاتی کسب کرده ایم.

پروسه ی ساخت اسکلت فلزی

برای ساخت اسکلت فلزی در کارخانه ها ابزار و لوازم خاصی لازم است و هر کارخانه ای قادر به ساخت اسکلت فلزی نخواهد بود و هر گروهی با هر سطح فنی و دانشی توانایی راه اندازی خط تولید اسکلت فلزی را نخواهند داشت. در گام اول برای تولید کارخانه نیاز به سالن تولید مسقف دارد تا بتواند مراحل تولید را در فضایی قابل کنترل انجام دهد . شاید بد نباشد که بدانیم سازه های فلزی ساختمانی اغلب پیچ و مهره ای و گاها و در قطعات کوچکتر جوشی هستند یعنی اتصال قطعات از طریق جوشکاری انجام می شود. ساخت اسکلت فلزی اعم از جوشی و یا پیچ و مهره ای بر اساس نقشه تایید شده با ورق و آهن آلات مرغوب و معین شده توسط مهندس محاسب در سالن سرپوشیده کارخانه شروع می شود.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی سوله ایران با بیش از 40 سال سابقه در خصوص ساخت سوله و همچنین ساخت اسکلت های فلزی و انواع سوله دست دوم.

مشارکت در ساخت

دنیای انیمیشن و هولوگرام سه بعدی

 انیمیشن و هولوگرام سه بعدی

یکی از پروژه هایی که هولوگرام های سه بعدی به خوبی از پس آن برمی آیند این است که این هولوگرام ها میتوانند با افراد به خوبی ارتباط برقرار کنند.برای مثال شما تصور کنید که مونالیزا خودش جلوی تابلوی نقاشی خود ایستاده باشد و به سوالات پاسخ دهد.مثلا چرا شما ابرویی ندارید؟و به زیبایی پاسخ بدهد که به این علت که در دنیای من  زنانی که پیشنای بلندی داشتند زیبا به حساب می امدند بنابر این اکثر زنا ابرو های خود را میتراشیدند تا پیشانیشان بلند به نظر برسد.یا مایکل آنجلو توضیح میدهد که روش نقاشی او روشی است که او از آن برای نقاشی ” آخرین قضاوت” استفاده کرده است. او درباره ی دیگر شاهکار خود که آن را در قبلا در سقف کلیسای سیستینی انجام داده است توضیح میدهد.در پروژه گالری زنده سئول، هولوگرام و فناوری انیمیشن سه بعدی ۶۲ شاهکار مشهور از هنر جهان غرب را دوباره به زندگی بازگرداندند.

یک صفحه پاپ آپ یک تصویر نزدیکی از ” خلقت آدم” را نشان میدهد
جائین کرافت، مدیر عامل XpertLearning ارائه دهنده راه حل های پیشرو در یادگیری الکترونیکی در خاورمیانه،استودیوهای musion systems limited را در طول سفر خود به لندن بازدید کرد.او توسط تکنولوژی طلسم شده بود. “معلم ها توسطهولوگرام جایگزین شدند” به نظر میرسد که این کار شبیه چیزی از یک فیلم علمی تخیلی یا سریال تلویزیونی باشد.
جانیان گفت:”چقدر عالی می تواند باشد که مربیان یا معلمان هولوگرافی بتوانند به پیش شما بیایند بدون اینکه مجبور به حرکت یا سفر شوند؟”
او افزود: ما در xpertlearning از ارائه تکنولوژی های یادگیری جدید حمایت میکنیم.

هولوگرام سه بعدی و کاربردش در آموزش

هولوگرام سه بعدی  این قابلیت را دارد که با اشکال مختلفی به کار گرفته شود.همین امر میتواند نکته ای بسیار مهم و کار آمد در امر آموزش باشدیکی از اصلی ترین کاربرد هایی که  هولوگرام ها دارند این است که به عنوان مثال میتوان دانش آموزان را از فاصله ای بسیار زیاد توسط هولوگرام ها و معلمی که کیلومتر ها با آنها فاصله دارد آموزش دهند.این فرایند یک قدم فراتر از کنفرانس ویدئویی است که در آن معلم هولوگرافیکی در کلاس درس قرار دارد و میتواند دانش آموزان را ببیند و با آن ها صحبت کند جوری که انگار همه در یک اتاق هستند.
سیستم مورد استفاده توسط ایدکس (Edex) بزرگترین تامین کننده اتصال اینترنت به بازار تحصیل در بریتانیا، در فناوری آموزشی BETT2000 در لندن است.
علاوه بر این ۳DHT میتواند فرایند آموزشی را با آوردن شخصیت های معروف به زندگی دوباره از گذشته افزایش دهد، و آن ها درباره ی خودشان صحبت میکنند یا چیزی را به عنوان دستیار معلم توضیح میدهند.به عنوان مثال، مطمئنا فیلسوف های ارزشمند زیادی وجود داشته اند و مردان را در طول تاریخ جهان آموزش داده اند و شاید هیچ کدام از آن ها فلسفه یونانی افلاطون را جشن نگرفته باشند.متاسفانه ما نمیتوانیم با افلاطون صحبت کنیم چون او مطعلق به دوره ای از گذشته است، درحالی که ما در دوره کنونی هستیم و با هولوگرام به آینده میرویم.

ارتباط دنیای سه بعدی و هولوگرام

ویژگی های تولید تصاویر سه بعدی

دنیای ما را نمیتوان بدون تغییر تصور کرد.حالا شما فرض کنید که انسان های امروزی توانسته اند در دنیای خود تصاویری دو بعدی خلق کنند که در میان آن تصاویر اشیائی بسیار کوچک به صورتی قرار گرفته اند و یا به صورتی ساخته شده اند که سه بعدی دیده شوند یا به طور واقعا علمی سه بعدی باشند و این چیزی جز قدرت علم نیست.حالا نیاز است بدانید که برخلاف هولوگرام ها که به منبع نور خاصی نیاز دارند ،این سطوح به نور متعادلی برای ایجاد تصویر نیاز دارند .
این سطوح سه بعدی نقش مهمی در تکنولوژی دارند ،برای مثال به کار گیری این فناوری در تلویزیون و گوشی های هوشمند رایج بدون نیاز به پرداخت قیمت های کمر شکن اهمیت والایی دارد .پروژکتورها بدون در نظر گرفتن زوایا می توانند به سطوح صفحات نمایشگر به حرکت در آیند .

تصاویر سه بعدی مخلوطی از مواد چرخشی 

در دنیای امروز علم بشدت در حال پیشرفت است.این علمی که فعل حال ما در این مطلب درباره آن حرف خواهیم زد این مسئله است دانشمندان به تازگی توانسته اند موادی را پیداکنند که با استفاده از این مواد میتوان در زیر نور از تصاویر دو بعدی،تصاویری سه بعدی خلق کرد که گیرایی بسیار بالایی داشته باشند.
برخلاف تولید تصاویر سه بعدی  هولوگرام ها با منبع نور خاص ،این ماده ی تازه اکتشاف یافته سبب چرخش سایر ابزار به کار برده شده بدون توجه به زوایا می شود و باعث می شود تصاویر واقعی تر و بهتر به نظر برسند .