برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

درب چوبی روکش شده


درب های چوبی روکش شده

روکش‌های چوبی را همچنین می توان با پرسهای نجاری تخت با استفاده از چسب و در دمای ۵۸ درجه سانتیگراد و زمان کمتر از ۲ دقیقه روی سطوح ابزار خورده MDF چسباند.
استفاده از MDF با روکش چوبی در جهان بسیار متداول است. از موارد عمده کاربرد آن در صنایع مبلمان خصوصاً مبلمان سنتی و کلاسیک و نیز طراحی داخلی ساختمانها و منازل و دیوارکوب‌ها و پارتیشن‌های داخلی ساختمان و درب های ساختمانی و درب های ورودی ، درب ضد سرقت با نام درب mdff  است. جالب است بدانید که امروزه حتی برای تهیه انواع روکشهای مصنوعی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت از نقوش یا به عبارت بهتر از عکس روکشهای چوبی مرغوب چاپ شده روی کاغذ استفاده می‌کنند.

فویل های آلمینیوم هولوگرام دار

 
فویل های آلومنیوم هولوگرام دار

آشنایی با فویل های آلومنیوم هولوگرام دار

 

تکنولوژی لیزر Pvt. Ltd فویل های آلومنیوم هولوگرام دار را در ابعاد, اشکال , رنگ ها و ترکیب طراحی های متفاوتی عرضه می کند. اکثرا, این مدل از ورق آلومنیوم در صنایع داروسازی و برای بسته بندی های آلو آلو استفاده می شود. تصویر هولوگرام در فویل می ماند که در هنگام بسته بندی بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

هولوگرافی روشی برای دریافت امواج ساطع شده از یک جسم می باشد که جمع آوری شده و بعد ها بازسازی می شود , تا بعدها در همان موقعیت و یا در مکان های دیگر و با توجه به ابزار ثبت کننده قابل شناسایی باشد.تغییر در نقطه کانونی و نیزز نحوه ی سیستم بازبینی باعث می شود که تصویر تغییر کند. این مساله باعث می شود که اینگونه به نظر بیاید که جسم همچنان وجود داردظاهری سه بعدی داشته باشد .

انواع مختلفی از برچسب های ضدسرقت در بازار وجود دارد مانند برچسب های هولوگرامی چسب دار, برچسب های سه بعدی هولوگرام, برچسب های لیزرو غیره…مناسب ترین بسته بندی استفاده شده در صنایع داروسازی برگه های آلومنیومی است چرا که تصویر هولوگرام مستقیما روی سطح ورق آلومنیومی قرار می گیرد. روشی مناسب برای حک تصویر هولوگرام روی سطح فویل آلومنیوم هولوگرام دار است که آن را برای بسته بندی کپسول های دارویی بسیار مناسب می سازد. حداکثر عرض که فویل هولوگرام می تواند روی آن قرار بگیرد ۱۶۰ میلی متر است. برجسته سازی هولوگرام توسطط  سطحی صیقلی انجام می شود که راه حل بسیار ساده ای است.

طراحی هولوگرام ماتریکس

طراحی هولوگرام ماتریکس نقطه ای برای سنجش براق بودن هولوگرام برجسته به کار می رود. تصویر هولوگرام در ورقه های آلومنیومی نمی درخشید. امروزه , سازندگان فویل آلومنیومهولوگرافیک کارهای امنیتی هولوگرام را نیز انجام می دهد. انواع مختلفی از فویل های آلومنیوم را ارائه می دهیم که با هر نوع نیاز و سلیقه ای هماهنگی دارد.

انتخاب فویل آلومنیوم هولوگرام دار مناسب

 

انتخاب برچسب بارکد باید با دقت انجام پذیرد اگر درباه ی خدمات ارائه شده ی شرکت سازنده ی بارکد مطمئن نیستید, از خدمات آن ها استفاده نکنید. شواهدی دال بر این وجود دارد که زمانی که شرکت های سازنده ی بارکد قادر به ارائه ی خدماتت تا حد ممکن نیستند, شرکت متحمل زیان های فراوانی شده است. از آنجایی که برچسب بارکد با استفاده از فویل آلومنیوم هولوگرام دار کار بسیار پیچیده ای است, در تکنیک فویل آلومنیوم نمی تواند تقلب صورت پذیرد.بنابراین بهترین راه برای محافظت محصولاتان در مقابل تقلب است.

فویل های هولوگرامی را که ارائه می دهیم با تصویر شخصی سازی شده از فویل آلومنیوم می تواند با  استفاده از تکنیک های چاپ سنتی برای سازگاری با بسته بندی شما قابل چاپ است. این برگه های آلومنیومی که توسط تهیه کنندگان فویل های آلومنیومی تهیه می شوند در حیطه های مختلفی قابل استفاده است مانند:

. فویل برچسب زن

. فویل پوشش پلاستیکی

.فویل درپوش

. فویل مهر داغ

ورقه های فویل آلومنیوم می توانند به صورت های مختلف مانند هولوگرام سه بعدی ساخته شوند و با نرم افزارهای مخصوصی به صورت مسطح طراحی و ساخته می شوند. این هولوگرام ها دارای چندین تصویر هولوگرام است که پشت هم قرار می گیرند و افکت سه بعدی به آن می دهند. این مساله به علت این است که هر لایه ایجاد عمق بصری در چشم ما می کند. اساسا, تقریبا هر طرح و یا لوگو می تواند به هولوگرام دوبعدی و یا سه بعدی با عمق و انطباق تبدیل شود. با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توان تصاویر دو بعدی و سه بعدی متفاوتی ایجاد کرد. می توانیم کار موجود را شکسته و به رنگ ها و لایه های متفاوت تجزیه کنیم که دارای ۲-۴ لایه و ۶ رنگ باشد.

اهمیت برچسب هولوگرام در ایجاد محیز امن کاری

هولوگرام

برچسب هایID هولوگرام و محیط کاری امن تر

بسیاری از کارگران ساختمانی از ابزارهای خودشان استفاده میکنند. این وسایل اغلب توسط خود کارگر خریداری میشود و جایگزین کردن مجدد انها بسیار پر هزینه است. و متاسفانه احتمال گم شدن این وسایل بسیار زیاد است که سبب اتلاف هزینه و زمان برای صاحب انها میشود. اما با استفاده از برچسب های شناسایی این احتمال کاهش میابد. زمانی که اسم شما روی وسایلتان باشد هیچکس آنها را به اشتباه بر نمیدارد. و حتی اگر زمانی هم انها را گم کنید، شخص یابنده شما را پیدا خواهد کرد.

معرفی برچسب های ID هولوگرام

زندگی گاهی بسیار گیج کننده میشود،  و گاهی در بین این سردرگمی ها، چیزهایی گم میشود. گم شدن برخی چیزها بسیار اذیت کننده است. چه در محیط کار چه مدرسه و چه مکان شغلی، اشیای گم شده میتواند موجب یک سردرد بد شود.

با استفاده از برچسب های ID میتوانید اطمینان خاطر حاصل کنید که هر اشیای گم شده به شما باز میگردد. این برچسب ها میتوانند به صورت مجزا به هر چیزی ضمیمه شوند. و به شما اطمینان میدهند که اگر چیزی را گم کردید، خیالتان راحت باشد که هر فردی که آن را بیابد، به شما پس خواهد داد . این برچسب های شناسایی برای چیزهایی از قبیل دوربین های عکاسی، طرح عینک های افتابی، و حتی گوشی موبایل و لپ تاپ به کار میروند. چه در سر کار و چه در محیط مدرسه، نشان دار کردن اشیا تا حد قابل ملاحظه ای سردردتان را کم میکند.

گم کردن اشیا در محل کار بسیار متداول است. معمولا در هر محیطی، مکانی به اشیای گم شده تعلق دارد و اشیا به راحتی ممکن است با هم قاطی شوند. اشیایی مانند فنجان قهوه یا ظرف غذا اغلب گم میشوند. و معمولا دیگر پیدا نمیشوند. و خرید مجدد انها در کنار گران بودن، ازاردهنده نیز میباشد. با شخصی سازی وسایل خود توسط برچسب ID هولوگرام  می باشد ، میتوانید مطمئن باشید که اشیای گم شده تان به اسانی شناسایی شده و به شما باز میگردند. با استفاده از این برچسبهای شناسایی  هولوگرام اشیا بسیار ساده است.

برچسب های شناسایی هولوگرام و امنیت  وسایل فرزندتان در مدرسه

در مورد بچه ها، این برچسب ها واقعا میتواند نجات دهنده زندگی باشد. بسیاری از والدین این تجربه را داشته اند که بچه ها را با همه وسایل راهی مدرسه کرده اند اما انها دست خالی به خانه بازگشته اند. و اتفاق افتادن مکرر این امر بسیار ازاردهنده است.

با استفاده از این برچسب ها، نام و ادرس شما روی وسیله نوشته میشود و سبب میشود اشیای گم شده به شما بازگردند و خانواده ها نیز نیاز به خریدن مجدد و مجدد انها نداشته باشند. این برچسب ها برای تمامی وسایل بچه ها از کتاب گرفته تا کیف و مداد ضروری است. حتی زمانی که بچه به اردو فرستاده میشود، این برچسبها میتواند برای لباس نیز به کار رود.


برچسب های شناسایی هولوگرام و شخصی سازی اشیا در بیمارستان

اگر شما یا یکی از عزیزانتان در بیمارستان بستری باشد، برچسب های شناسایی کمک بزرگی است. اغلب بیمارستان ها رویه ای دارند که در برابر اشیای گم شده شما مسئول نمیباشند. لذا اشیا به اسانی گم میشوند. اما با استفاده از این برچسب ها، اشیای گم شده به سادگی توسط کارکنان بیمارستان پیدا شده و به شما باز میگردند.

این برچسب ها حتی برای افراد مسنی که در خانه سالمندان هستند و جستجو برای یافتن اشیای گم شده برایشان دشوار است نیز راه حل مناسبی است. استرس بستری بودن در بیمارستان با ترس گم کردن وسایل، صد برابر میشود.


محافظت از وسایل گران قیمت با برچسب ID هولوگرام

طبق امار، گزارش گم شدن گوشی موبایل بسیار بالا است. امنیت برخی از گوشی های هوشمند بسیار بالا است به گونه ای که امکان برقراری تماس فرد یابنده با مالک گوشی وجود ندارد. این امر نیز بسیار ازار دهنده است که یا منجر به صرف نظر کردن از آن گوشی و یا پاک شدن اطلاعات میگردد. لذا استفاده از این برچسب های شناسایی برای گوشی نیز مفید است. هزینه این گوشی ها اغلب بالاست و مردم برای امور مختلفی از آنها بهره میگرند. با استفاده از این برچسب ها میتوانید مطمعن شوید که در صورت گم شدن به شما باز میگردند. دوربین و لپ تاپ نیز میتواند از این برچسب ها بهره گیرد.

شخصی سازی وسایل در زندگی روزانه اهمیت بالایی دارد. با استفاده از برچسب های ID هولوگرام بر روی وسایل گران قیمت میتوانید اطمینان داشته باشید که اشیای گم شده در اسرع وقت به شما باز میگردند.


هولوگرام دو بعدی چیست؟

هولوگرام‌های دوبعدی و حفظ هویت محصول

هولوگرام‌های دو‌بعدی یک راه حلّ ضدّ جعل فوق‌العاده‌ای است. آنها می‌توانند به‌صورت لوگو شرکت‌ها یا نام محصولات تولید شوند. استفاده از آنها راهی مبتکرانه و هزینه‌کاه برای حفظ هویّت محصول در بازار است.نیاز هشدار‌دهنده‌ای برای ایمن‌سازی بازار از جعل‌ها وجود دارد. امروزه، هر چیزی که در بازار وجود دارد، اصل نیستند. این مسئله، تنش بزرگی برای شرکت‌های تولیدی و همچنین دولت و مشتریان فراهم می‌کند. افراد زیادی با کپی کردن محصولات اصل پُر‌تقاضا مردم را فریب می‌دهند. مشتریان صادق گول تمام محصولات تقلّبی را می‌خورند.حتّی برای شرکت‌ها حفظ هویّت خود و حفظ اصالت محصولات بسیار دشوار است. شرکت‌ها برای حفظ اصالت و اعتبار خود استفاده از هولوگرام‌های دو‌بعدی را برای محصولات و بسته‌بندی آن‌ها آغاز کرده‌اند. این کار از هر‌گونه کپی از محصول جلوگیری کرده و آنها را نسبت به کالای رقابتی دیگران متفاوت جلوه می‌دهد. کمپانی‌ها برای این کار هزینۀ زیادی را صرف می‌کنند. حتّی دولت‌ها کمپین‌هایی را علیه در فواصل زمانی منظّم شکل می‌دهند تا مردم را از راهکار‌های حیله‌گرانۀ برند‌های تقلّبی آگاه کنند و اطّلاعاتی دربارۀ محصولاتی که اصالت آنها ثابت شده است، ارائه کنند.محصولات تقلّبی به گیرایی، شناخت، ارزش و وجهۀ کالای اصل آن صدمه وارد می‌کند. در فرایندهای رفت و برگشتی یک شرکت خاص و برای حفظ اعتبار خود، هزینۀ زیادی برای تشکیل و آماده‌سازی هولوگرام‌های دو‌بعدی صرف می‌کنند. این هولوگرام‌ها به منظور حفظ از هر نوع آ/سیب در بازار بر روی بسته‌ها و محصولات چسبانده می‌شوند.اکنون مردم به این موضوع نیز اعتقاد دارند که داشتن هولوگرام از برند خود یا شرکت آن ارزش استفادۀ چشم و گوش بستۀ از آنها را دارد. کپی‌برداری برای هرکسی که به بازار مرتبط است یک تنش به شمار می‌آید، خواه تولید‌کننده و خواه مشتری باشد.