برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

کارت هوشمند مولتاس در مقابل سیستم عامل های دیگر

تفاوت مولتاس با سایر سیستم عامل ها در چیست؟

در مطالب قبلی کارتهای هوشمند مولتاس را برای شما معرفی کرده ایم ام ادر این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آتنها میتوانید به بررسی تفاوت های مولتاس با سیستم عامل های دیگر بپردازید .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

تفاوت مولتاس هنگامی که  با سایر سیستم عامل ها مقایسه می شود این است که به طور خاص برای اپلیکیشن های امنیتی طراحی شده است و محیطی قابل اعتماد و امن (Secure Trusted Enviroment Provisioning- STEP) را تامین می کند. STEP درای مکانیزم patented (ثبت اختراع شده) است. و تولید و صدور کارت و به روز رسانی اپلیکیشن های کارت هوشمند باید تحت کنترل Multos KMA (MULTOS Key Management Autority) باشد. KMA برای تولیدکنندگان کارت هوشمند، داده های مورد نظر را رمزنگاری می کند و گواهی اجازه ی تولید برای مدیریت اپلیکیشن ها را برای درخواست کنندگان را صادر می کند.

کارت هوشمند مولتاس چیست؟

علاوه بر سیستم جاوا کارت برای کارت های هوشمند، پلت فرم باز مولتاس، سیستم عامل کارت های هوشمند که توسط کنسرسیوم مولتاس کنترل می شود و مدیریت کارت و سیستم شخصی سازی آن را برعهده دارد، نیز وجود دارد. هدف مولتاس فراهم ساختن استانداردی ایمن برایسیستم عامل کارت های هوشمند (SCOS-Smart Card Operation System) است که روی هر چیپ سیلیکونی و با هر اپلیکیشن کارت هوشمند(پرداخت، بلیط، شناسایی) اجرا می شود. بنابراین اپلیکیشن های متفاوتی می توانند روی کارت هوشمند اجرا شوندکه هم از یک دیگر مستقل هستند و هم در امنیت مورد نظر اجرا می شوند. که در این راستا می تواند ترکیبی از برنامه های مختلف از سازندگان متفاوت به صورت تماما مستقل را در محیطی امن فراهم سازد.

کارت هوشمند مولتاس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.