برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

توانایی های هولوگرافیک در کسب و کار

ایده های هولوگرافیک در ارتباط با کسب و کار

بیاید همه قبول کنیم که دنیای ما دنیاییست رو به پیشرفت علمی آن هم با سرعتی باور نکردنی.بنابراین همه ما مجبوریم برای جلب رضایت مشتری کسب وکار خود را همه ساله با دانشمان به روز رسانی کنیم تا رد عرصه ی رقابت عقب نمانیم. ما از راهکارهای هولوگرافیک برای انتقال و گذار پروسه­ های کسب و کار و بهبود ROI برای جهان و کمپانی­ های Fortune 50 استفاده می­کنیم

فضای توسعه و  طراحی  هولوگرافیک که در اختیار ماست برای هدف ساخت و ایجاد واقعیت تلفیقی با مقیاس بزرگ، کاربردهای واقعیت تکمیلی  و مجازی،ساخته شده است.تکنولوژی پیشتاز(bleeding-edge)یک تکنو لوژی فوق العاده برای رفع مساعل و مشکلات پیچیده است که ما از آن برای به سهولت استفاده خواهیم کرد.

بهبود کسب و کار در  هولوگرافیک

  1. دیتای کلیدی خود را آشکار کنید و اطلاعات و طراحی­ های خود را با همکاری و تشریک مساعی(collaboratively)و به صورت real time آزمایش کنید.
  2. زمان تولید را کاهش دهید و به شکلی باورنکردنی روند کار را با نمونه ­های اولیه­ ی هولوگرافیک-دیجیتال تعاملی،بهبود بخشید.
  3. محصولات خود را سریع­تر وارد بازار کنید.
  4. از نوآوری­های ترکیبی(compound)بهره ببرید.
  5. ROI را ارتقا دهید و سرعت روند کار را بالا ببرید.

همه چیز در مورد موی های هولوگرافیک

 موی هولوگرافیک

امروزه مدل موی هولوگرافیک با پیشرفتی که کرده تو جه بیشتر مردم را چه در فضای مجازی و جاهای دیگر به خود اختصاص داده و اغلب دارن  به این کار روی می اورند. این طور که پیش میره به خاطره زیبایی و شور اشتیاقی که مردم به این اثر نشان می دهند فک نکنم گرایش به ان کم شود 

روش درست کردن  موهای هولوگرافیک

موهای هولوگرافیک با ترفندی  به نام رنگ­زنی دست فشرده(hand-pressed coloring) درست می شود.به گفته­ ی رنگشناسان این کار این گونه انجام میشود  که مدل (stylist) الگوهای گوناگونی روی یک تکه از Plexiglas با رنگ(dye)نقاشی می­ شود  و سپس یک قسمت از مو را داخل شیشه قرار می­دهد که رنگ را به پهلوی(strand)شما انتقال می­دهد.نتیجه­ ی اخری  به وجود آمدن موهای رنگی زیبا و چشم گیر می باشد که چیزی شبیه جادو خواهد بود.خودتان  در ایینه  نگاه کنید.ولی آمادگی این را داشته  باشید که به ورطه­ ی موی هولوگرافیک پرتاب شوید،عکس­هایی که از  این موها گرفته می شود بسیار خیره کننده و شگفت انگیز است  

تولید مهرهای حرارتی هولوگرامی

روکش های مهر زده شده حرارتی هولوگرام ها از چه ساخته شده اند

فویل هولوگرام های مهر شده حرارتی ،نوار PETچند لایه ای با عکس هولوگرام است.به طور کلی آن با پلی استر۱۵-۲۵میکرونی که حامل لایه ی آزاد کننده ی مومی شکل است،پوشیده و،تولید می شود سپس پوششی مخصوص با بالاترین لایه ی پوششی برای مقاوم شدن آن در برابر هر گونه شرایط طیبعی سخت که روکش در معرض آن ,قرار خواهد گرفت پوشانده خواهد شد.همانطور که اسم محصول گویاست ،روکش هولو گرام بوسیله ی گرما و فشاربه سطح میزبان متصل می شود.سطح میزبان می تواند کاغذ،پلاستیک و…باشد و در صورت استفاده فقط یکبار از آن، آ جزئی از سطح شده و دیگر نمی توان آنرا برداشت یا منتقل کرد.این پوشش هولوگرام از هر چیز در زیرآن محافظت می کند.در زیرروکش بالایی،پوششی قابل برجسته کردن وجود دارد که عکس قابلیت برجستگی رادریافت می کند.  سپس مواد بوسیله رسوب خلأِ لایه های آلومینیوم متالیزه می شود.


روکش های مهرزده شده حرارتی هولوگرام های بدون علامت های شناسایی

روکش های مهرزده شده ی حرارتی هولوگرام های بدون علامت شناسایی،وسیله ای بصری یا هولوگرامی است که به طور مستمر طرحی از الگو های کاغذ دیواری را تولید می کند.ما برای روکش های مهرزده شده ی حرارتی هولوگرام طرح های عمومی با کلماتی مثل:

طرح۱:اصیل، اصیل، اصیل

طرح۲:ایمن،ایمن،ایمن

طرح۳:معتبر،اصیل،ایمن

طرح۴:واقعی،اصیل،ایمن

“اصیل”،”معتبر” روکش های مهرزده شده ی حرارتی هولوگرام با طرح کاغذ دیواری

“اصیل”،”معتبر” روکش های مهرزده شده ی حرارتی هولوگرام با طرح کاغذ دیواری

روکش مهرزده شده ی هولوگرام روی کاغذ منتقل می شود.هولوگرام نوع ماتریکس نقطه دار،با طرح عمومی.کلماتی مانند”اصیل”،”معتبر” دارد.هولوگرام سمت چپ لوگویی منتقل شده روی کاغذ است.هولوگرام با طرح کاغذ دیواری است.