برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

موارد استفاده هولوگرام امنیتی

هولوگرام های امنیتی در چه زمینه ای استفاده میشوند؟

هولوگرام ها یکی از محبوب ترین روش های چاپ امنیتی بوده که روی محصولات مختلفی , از کارت بانک گرفته تا برچسب محصول دیده می شوند.برچسب امنیتی مانند عایقی در مقابل تقلب است چرا که کپی کردن آن ها بسیار دشوار است. ونیز توسط برند های فوق العاده معتبر به عنوان روشی برای تشخیص اعتبار کالا به کاربرده می شوند.بعلاوه هرگونه دستکاری را نشان داده و اگر کسی سعی در برداشتن و یا جایگزین کردن هولوگرام کند به وضوح قابل رویت است.

برچسب امنیتی

موارد شخصی سازی هولوگرام

هولوگرام در چه زمینه هایی شخصی سازی میشود؟

افکت ماتریکس نقطه ای در بین سایر تصاویر هولوگرافیک افکت حرکتی بالایی دارد. هولوگرام های دو بعدی و سه بعدی دارای عمق تصویر بسیار خوبی هستند.متون مخفی تنها با لیزرخوان قابل رویت هستند. متون بزرگ را می توان با کمک ذره بین به راحتی دید.نوارهای امنیتی هولوگرام را می توان برای هرنوع کاربردی شخصی سازی کرد ( دولتی, نظامی, صنعتی تجاری). آنها “نشانگر خدشه” دارند و یا به شما نشان می دهند که محصول باز و یا دستکاری شده است. این محصولات ترکیبی از امنیت و ظاهر زیبا هستند.  متون مخفی و قابل شخصی سازی توسط دستگاه های لیزر قابل خوانش هستنند و برای جلوگیری از جعل و حفاظت از برند کارایی بسیار دارند.

برچسب امنیتی

برچسب ضد سرقت

جنس کاغذ چاپ هولوگرام چیست؟

کاغذ چاپ هولوگرام چیست؟

سوال متداولی که در زمینه ی هولوگرام مطرح می شود این است که کاغذ چاپ هولوگرام چیست یا در واقع جنس کاغذی که چاپ هولوگرام روی آن انجام میشود چیست؟
در هر حال چیزی به اسم کاغذ چاپ هولوگرام وجود ندارد. هولوگرام ها با استفاده از فویل تولید میشوند که می توان آن ها را روی مواد مختلفی مانند پلاستیک و کاغذ استفاده کرد. فویل هولوگرافیکبسیار نازک است و می توان آن را روی مواد مختلفی چسباند.
هولوگرام ها یکی از متداول ترین راه های چاپ امنیتی بوده که روی محصولات مختلفی , از کارت بانک گرفته تا برچسب محصول دیده می شوند. این برچسب ها مانند عایقی در مقابل تقلب هستند چرا که کپی کردن آن ها بسیار سخت است.ونیز توسط برند های فوق العاده معتبر به عنوان روشی برای تشخیص اعتبار کالا به کاربرده می شوند.بعلاوه هرگونه دستکاری را نشان داده و اگر کسی سعی در برداشتن و یا جایگزین کردن هولوگرام کند به وضوح قابل رویت است.

شرایط مناسب برای مشارکت در ساخت

شرایط ساختمان های مناسب مشارکت در ساخت 

ساختمان های مناسب برای مشارکت در ساخت آنهایی هستند که در یکی از گروه های  ساختمان های کلنگی، خانه های حیاط دار قدیمی، اپارتمان های چند واحدی با زمین در ابعاد بزرگ  باشند . اغلب این ساختمان ها بعد بازسازی یا ساخت دوباره چندین طبقه و واحد را شامل میشوند.

ولی باید این را در نظر گرفت که جزییات این شرایط مشارکت در ساخت  نسبت به ارزش زمین، متراژ، منطقه و نوع مصالحی که قرار است در ساخت استفاده شود، با یکدیگر متفاوت است.

عرف در بازار به این صورت است که مالک زمین و ملک،آن را در اختیار سازنده مورد اعتمادش  قرار می‌دهد و سازنده، تعهد میدهد مبلغی را روی ساخت دوباره و نوسازی ملک سرمایه گذاری کند و به نسبت میزان مقدار سرمایه ای خرج کرده بین طرفین توافق و طرفین در آپارتمان‌های ساخته شده سهیم می‌شوند.

این نوع معامله و توافق برای طرفین سودآور است. زیرا ارزش افزوده حاصل از ساخت، مبلغ قابل توجهی خواهدبود که برای سازنده و مالک به قدر کافی سودمند است.


دلیل استفاده از هولوگرام در بازاریابی چیست؟

دلایل استفاده از هولوگرام جهت بازاریابی

هولوگرام ها از نظر بصری تاثیر گذار هستند

هیچ شکی نیست که چاپ روی برگه ی هولوگرام بسیار تاثیر گذار است. در محیط کاری, چاپ یک هولوگرام به شما کمک می کند تا در بین سایر رقبای خودتان متمایز به نظر برسید. برای مثال,برچسب هولوگرامی روی کارت ویزیت شما  بسیار حرفه ای به نظر می اید و آیتمی بسیار چشم گیر و خاصص است.

تاثیری ماندگاربا استفاده از هولوگرام 

تمام هدف بازاریابی این است که تاثیری ماندگار برای کار شما به جا بگذارد. هیچ راه بهتری از هولوگرام وجود ندارد که بتواند در ذهن بیننده  و نیز مشتریان کنونی باقی بماند. تکن.ل.ژی سه بعدی هیچ وقتت قدیمی نشده و همیشه برای مشتری جذابیت داشته و وی را با کار شما درگیر می کند.احتمالا هولوگرام ها حدود ۷۰ سال پیش بوجود آمده اند, اما هنوز هم ” عامل خاص” بودن خودشان را از دست نداده اند.هر شغلی که هولوگرام را به عنوان بخشی از ابزار بازاریابی اش  طراحی و استفاده میی کند همچنان پیشرو بوده و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار می دهد.