برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

روشهای حفاظت از برند با استفاده از هلوگرام سه بعدی

حفظ برند

مرحله اول: مراجعه جهت ثبت برند تجاری

این مرحله بسیار ساده و در عین حال ضروری است و میتواند به صورت آنلاین از طریق gov.uk انجام گیرد. زمانی که برند تجاری خود را ثبت نمودید از نام محصولات و خدماتی که ارائه میدهید، محافظت میشود. زمانی که برند تجاری خود را ثبت کرده باشید این امکان برای شما وجود دارد که با هر فردی که به صورت غیرقانونی از برند شما استفاده میکند، برخورد قانونی نمایید. از هنرمندان ساختگی گرفته تا جعل کردن.

به یاد داشته باشید:   فراموش نکنید که برند تجاریتان باید در همان کشوری که تجارتتان انجام میشود، ثبت گردد. این کار شما را از حقوقی در سراسر دنیا بهره مند میسازد. و همچنین از صدور محصولات تقلبی که نمایانگر برند تجاری شما هستند جلوگیری مینماید.


مرحله دوم:ثبت نام شرکت

اگر میخواهید یک شرکت محدود را ثبت نمایید ، مستلزم آنید که نام شرکتتان را با خانه شرکت ها ثبت کنید. پس از آنکه در خواست نامه ، تصویب شد، نام شرکت متعلق به شما میباشد و هیچ فرد دیگری نمیتواند از آن استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت خانه شرکتها مراجعه نمایید.


مرحله سوم: حفاظت از محصولاتتان در برابر محصولات تقلبی با هولوگرام سه بعدی

محصولات تقلبی هرگونه محصولاتی هستند که بدون اجازه خود شرکت، با نام شرکت شما ساخته و فروخته میشوند. تولید محصولات تقلبی سبب تحلیل رفتن سود هر نوع تجارت میگردند . لذا باید اطمینان خاطر حاصل نمایید که محصولات شما شامل مشخصه های امنیتی جهت منع هر نوع کلاهبرداری است.

با این حال، صرفا محافظت از حق مالکیت معنوی کفایت نمیکند. از کنترل فروش تمامی محصولات خود مطمئن شوید  و هر از چندگاهی قیمت محصولات، بسته بندی آنها و محل فروش محصولات خود را چک نمایید.

استفاده از هولوگرام های سه بعدی یکی از راههای مقرون به صرفه جهت محافظت از محصولات است. کپی برداری از این هولوگرام های سه بعدی تقریبا غیر ممکن است چرا که هر هولوگرام از یک هولوگرام نمونه واحد ساخته شده است که تولید آن مستلزمم تجهیزات گزافی میباشد. همچنین این هولوگرام ها به صورت جعلی، مشخص هستند . بنابراین زمانی که محصولی نشان هولوگرام سهه بعدی داشته باشد، امکان کلاهبرداری و جعل آن کاهش میابد.

هولوگرام های سه بعدی و حفظ برند

زمانی که برند خود را ایجاد نمودید، نه تنها باید بر رشد آن متمرکز شوید بلکه باید به حفاظت از آن نیز بپردازید. مراحل بسیاری جهت محافظت از برندتان وجود دارد و در این بلاگ به همراه شما به برخی از آنها سر خواهیم زد. از ثبت برند تجاری گرفته تا استفاده از هولوگرام های سه بعدی جهت حفاظت از محصولاتتان.

هولوگرام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.