برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

خصوصیات امنیتی برچسبهای هلوگرام

برچسب های هولوگرام

اغلب اوقات, محصول تقلبی موجود در بازار بیشتر از محصول واقعی مشتری به خود جذب می کند. محصول واقعی به آسانی توسط فردی برای به دست آوردن پول , کپی می شود. کار آن ها فریب دادن مردم است, برای متوقف کردن آن ها شرکت ها باید برچسب های هولوگرام مخصوص به خود را داشته باشند که روی محصول چسبیده است. هر برچسب روی محصول کد و شماره سریال خودش را دارد که امکان رسیدگی به تقلب را ایجاد می کند.

مزایای داشتن برچسب  هولوگرافیک

شرکت ها با داشتن برچسب هولوگرافیک به مشتریانشان این امکان را می دهند که محصول شان را حتی اگر در بین محصولات مشابه سایر شرکت ها باشند, به سرعت شناسایی کنند. این روشی آسان و در عین حال جدید برای حفظ هویت برند شرکت هاست.

اگر به دنبال برچسب های هولوگرام هستید, ما به شما به بهترین وجه ممکن کمک می کنیم.برای دانستن قیمت ها و سایر موارد  با ما تماس بگیرید.

مزایای داشتن برچسب هولوگرام کاغذی 

 برای آسان تر شدن روش کار شرکت ها از برچسب های کاغذی هولوگرام دار برای محصولات و یا بسته بندی شان  استفاده می کنند. این امر به آن ها کمک می کند که سندیت محصول و برند خود را حفظ کنند. برچسب های هولوگرام برای تبلیغ محصول و یا برندد به کار برده می شوند. روی این برچسب فضای کافی وجود دارد که شرکت عبارات خاص خودش و یا چیزهایی را که می خواهندد مشتری بداند را بنویسد. این برچسب ها نه تنها برای شرکت بلکه برای مشتری هم مفید هستند, مشتری بخوبی از محصول آگاه می شود و می تواند بهترین استفاده را نیز از آن ببرد. افراد عادی هم می توانند ازآن استفاده کنند. تمام جزییات مرتبط با محصول محتویات آن بروی برچسب توضیح داده شده است, که در ذهن مشتری هیچ شک و شبهه ای ایجاد نمی کند. گاهی در وقت فردی که درباره ی محصول به روش های مختلفی پرس و جو می کند هم  صرفه جویی می شود.

برچسب هولوگرام پاسخی مثبت به تمام سوالات موجود است. باعث افزایش آگاهی  برند شرکت شده و نیز جذابیت محصول را نیز بیشتر می کند. شرکت ها هزینه بسیاری برای رنگی کردن برچسب ها می پردازند. هرچه برچسب رنگارنگ تر باشد, افراد بیشتری را جذب می کند.

شرکت ها با آژانس های طراحی و تبلیغاتی برای تزیین برچسب های هولوگرام خود مشورت می کنند. برچسب ها به آن ها کمک می کند که هویت خود را حفظ کنند و قابل اعتماد تر باشند. برای افزایش تقاضا و فروش محصول, باید جذاب و مفید باشد. عموما یکک محصول بخاطر ظاهرش خریداری می شود و این مساله ثابت می کند که ظاهر همان برچسب محصول است که بخش بسیار مهمی از محصول به حساب می آید.

هولوگرام

اگر محصولی به بازار خرید وارد شود و محصول مشابه آن هم همزمان باشد, در لحظه اول انتخاب بین دو محصول همسان برای افراد عامی دشوار خواهد بود. برای جذب مشتری, شرکت ها برای اغوای مشتری پیشنهاد های گوناگونی با محصول خود ارائه می دهند. این حرکتی بازاری برای افزایش تعداد مصرف کنندگان است. برچسب های هولوگرام جذاب ترین ویزگی است که امروزه شرکت ها دارند.

اغلب اوقات, محصول تقلبی موجود در بازار بیشتر از محصول واقعی مشتری به خود جذب می کند. محصول واقعی به آسانی توسط فردی برای به دست آوردن پول , کپی می شود. کار آن ها فریب دادن مردم است, برای متوقف کردن آن ها شرکت ها باید برچسب های هولوگرام مخصوص به خود را داشته باشند که روی محصول چسبیده است. هر برچسب روی محصول کد و شماره سریال خودش را دارد که امکان رسیدگی به تقلب را ایجاد می کند.

برچسب های هولوگرام کاغذی جذاب برای مشتری

وجود این همه برند های مختلف از یک محصول مشتری را در مورد محصول گیج می کند. این امر نه تنها برای مردم دردساز شده است بلکه شرکت ها را نیز نگران کرده است. مساله ی حفظ هویت فردی و سندیت در بازار واقعا برای آن ها دشوار است. اجناس همسان  در بازار برای شخص عامی شبیه هم هستند وشرکت ها برای اثبات تفاوت محصولشان با سایر رقبا با چالش بزرگی روبرو هستند. آن ها آژانس های تبلیغاتی مختلفی را استخدام  می کنند تا آن ها را متفاوت از دیگران نشان دهند.این تنها مشکل آن ها نیست, بزرگترین دردسر آن ها این است که نگذارند محصول شان کپی برداری شود.محصول تقلبی جذابیت و یا تصویر محصول و برند واقعی را خدشه دار می کنند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.