برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

کاغذ پلاست

مورد مهم در معرفی کاغذ پلاست 

مبحثی مهم در زمینه ی کاغذ پلاست ها وجود دارد که بسیار مهم و ضروری هستند بهتر است با آنها آشنا شوید و اطلاعاتی را در این زمینه بدست آورید . مطلبی که در این قسمت بیان میشود به این صورت است که  کاغذ پلاست در ضخامتهای مختلف ( از ۸۰ میکرون تا ۸۰۰ میکرون ) جایگزین مناسب کاغذ و مقوای معمولی و همچنین PVC و PP در صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات می باشد .کاغذ ها و مقوا های مصنوعی ، تهیه شده از نوعی پلیمر هستند که کاملاً ضد آب بوده و در برابر پوسیدگی و پاره شدن نسبت به کاغذ ها و مقواهای معمولی مقاومتر می باشند .

نوشتن روی این کاغذ ها مانند کاغذ معمولی امکان پذیر است و کلیه عملیات چاپ ، صحافی ، پانچ ، لترپرس و دایکات ، دوخت حرارتی و دوخت اولتراسونیک ، وکیوم ، انواع پوشش UV و ورنی ، لمینت ، پرفراژ و … بر روی این کاغذ ها به راحتی انجام می شود .

مشخصات و معرفی فنی کاغذهای پلاست

ضد آب بودن ( Waterproof )
کاغذ پلاست صد در صد ضد آب می باشد. در نقاط مرطوب و محلهائی که با آب و رطوبت سرو کار دارند کاربرد دارد. در محصولاتی که مستقیم و غیر مستقیم با آب و رطوبت سر و کار دارند مانند بطری های مختلف و بسته بندی های مواد پروتئینی و غیره استفاده از کاغذ پلاست به صورت معمولی و یا پشت چسبدار آن جایگاه ویژه ای دارد به این ویژگی قابل شستشو بودن آنرا نیز باید اضافه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.