برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

برچسب هولوگرام

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

کارت pvc چیست و چه ویژگی دارد؟

درباره هولوگرام کارت پی وی سی

یکی از بهترین روش های حفاظت از کارت های شناسایی از تقلب و جعل استفاده از هولوگرام های امنیتی می باشد. هولوگرام امکان  کپی از کارت ها را بسیار سخت می کند. هولوگرام روی PVC و ترکیبات آن و یا این که بین لایه های آن قرار می گیرد.

جنس کارت pvc  از پلاستیک است و به همین دلیل  دارای مقاوت بالایی است.. کارت pvc  انواع مختلف نظیر ساده، مغناطیسی و هوشمند (بدون تماس)دارد با در نظر گرفتن موارد امنیتی مانند هولوگرام،و بارکد چاپ میشود.

 جالب است بدانید که این کارت ها توانایی اجرا و تلفیق با انواع طرح ها، لوگوها، بارکد ها و همچنین اعمال ویژگی های امنیتی و ردیابی و ضدجعل مثل  الصاق هولوگرام‌ها، ، CHIPهای اطلاعاتی و یا نوارهای مغناطیسی را داراست.

به طور معمول از  ماده پلی وینیل کلراید به تنهایی استفاده می شود چرا که پلاستیکی مقاوم در شرایط متفاوت و  دارای ماندگاری بالاست.

با این حال می توان به صورت ترکیبی با مواد و پلاستیک های دیگر تولید شود. به این صورت که کارت از سه لایه تشکیل شده است که شامل دو  لایه PVC در سطح بالا و پایین کارت و لایه ی میانی از جنس پلی استر است. از این نوع کارت برای کاربرد‌های پرمصرف مثل کارت های شخصی(ID Cards) استفاده می شود.

با کارگذاری آنتن های RFID، می توان قابلیت ردیابی، ظرفیت و ویژگی امنیتی کارت را افزایش داد. میزان آنتن دهی و فاصله ای که آنتن خوانده می شود، بستگی به کاربرد و موارد مصرفی آن دارد. از این آنتن برای اختصاصی سازی و رهگیری کالا و انبارداری استفاده می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.